بچه کربلا

خبری نیست به جز درد فراق

خبری نیست به جز درد فراق

بچه کربلا

بهتر این بود که خودمو سرگرم کنم . حالا چی بهتر از سرگرم شدن به امام حسین علیه السلام .

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
نویسندگان

شب جمعه

پنجشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۰۸ ق.ظ

این شب جمعه هم جاموندم انشاالله شب جمعه های بعدی توی حرم ارباب کنار قتلگاه خوندن زیارت عاشورا اخ ارباب بطلب ما رو ...
دلم خیلی تنگ شده ...
اخه اولین بار رفتم حرم قسمت نشد شب جمعه حرم باشم 
دلم تنگ شده برای اون لهظه های که از هتل حرکت میکردم سمت حرم به حرکت پرچم ابی عبدالله نگاه میکردم و حال میکردم 
ولی الان دورم...چه کار کنم 
هم دم و مونسم شده عکس حرم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۲
رضا نودهی

شب جمعه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی