بچه کربلا

خبری نیست به جز درد فراق

خبری نیست به جز درد فراق

بچه کربلا

بهتر این بود که خودمو سرگرم کنم . حالا چی بهتر از سرگرم شدن به امام حسین علیه السلام .

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
نویسندگان

خبر از شهادت خود

دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۵۵ ب.ظ

[١۶]-١۶-طبرى با سند خود از ابو صالح تمّار از حذیفه نقل کرده که گفت: از حسین بن على علیه السّلام شنیدم مى‌فرمود: «به خدا سوگند سرکشان بنى امیّه بر کشتن من فراهم آیند و پیشاپیش آنان عمر سعد خواهد بود» ١. او این سخن را در عصر پیامبر صلّى اللّه علیه و آله (و دوران خردسالى خود) فرمود. من از او پرسیدم: آیا این خبر را از رسول خدا صلّى اللّه علیه و آله شنیدى؟ فرمود: نه، پس خدمت پیامبر صلّى اللّه علیه و آله رسیدم و او را از این خبر آگاه کردم. حضرت صلّى اللّه علیه و آله فرمود: «علم من علم اوست، و علم او علم من است و ما از حوادث، پیش از آنکه رخ دهند آگاهیم» 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۶
رضا نودهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی